משכנתא למסורבים

מעל 90% הצלחה עם מסורבים

נעים מאוד, שמרטין בוקסדורף ואני מטפל 15 שנה במשכנתאות למוגבלים ואנשים שנמצאים בחובות.

אין קושי, רק אתגר: המשכנתא החוץ בנקאית שתוציא אתכם מהחוב

נכנסתם לחובות ואתם לא יודעים איך לצעת מהם? מוצאים את עצמכם משלמים ומשלמים מבלי לראות את האור בקצה המנהרה? איש אינו אוהב להיכנס לחובות, אבל גם במקרים המורכבים ביותר ניתן למצוא פתרון. ובדיוק בשביל זה הקמתי את העסק הפרטי שלי.

אז מי אני?

שמי מרטין בוקסדורף ואני עוזר לאנשים במקרים הכי מורכבים ומוצא עבורם דרכים להשיג כסף ולהסדיר את חובותיהם. בעברי עבדתי בשלושה בנקים גדולים למשכנתאות בישראל וצברתי ניסיון מקצועי בהתנהלות מול בנקים.

כמי שיודע כיצד המערכת הזאת עובדת מבפנים ומהם ההליכים הביורוקרטיים שצריך לעבור כדי לקבל הלוואות ומשכנתאות, אני יכול להגיד שלא תמיד מדובר בתהליך פשוט, בייחוד אם יש לכם היסטוריה כלכלית שלילית כמו פשיטת רגל או הגבלות בחשבון הבנק. בחרתי לעבוד עם המקרים המורכבים ביותר כדי לעזור לאנשים לצאת מהחובות, כדי להילחם למען ולהעניק להם פתרון למצוקה הכלכלית שאליה הם נקלעו.

לפעמים הפתרון היחיד הוא משכנתא חוץ בנקאית

למרבה הצער, המשכנתא היחידה שיכולים להשיג אלה שחשבונם הוגבל היא משכנתא חוץ בנקאית כאשר הם זקוקים לכסף מיידי. אם רוצים לקחת משכנתא בנקאית, יש צורך להמתין לפחות שנה עד שיוסרו ההגבלות הבנקאיות.

המטרה העיקרית של לקיחת משכנתא חוץ בנקאית היא למצוא פתרון מהיר ולפעמים אף מידי לבעיה מסוימת הקיימת ברגע נתון. לא מדובר במשכנתא לטווח ארוך, אלא במשכנתא לתקופה של כשנה או שנתיים שנועדה להסדיר את החשבונות עם הבנק, כדי שבסופו של דבר הלקוח ימיר את המשכנתא החוץ בנקאית במשכנתא רגילה.

משכנתא חוץ בנקאית היא לא שוק אפור

בניגוד למה שעלולים לחשוב, לקיחת משכנתא חוץ בנקאית נחשבת לחוקית והיא מוצעת על ידי חברות שונות. למעשה, ההליך הביורוקרטי של לקיחת משכנתא חוץ בנקאית זהה לזה של משכנתא בנקאית. בדומה לבנק, גם החברות רוצות לדעת שיש באפשרותכם להחזיר את המשכנתא. לפיכך הן בודקות את ההכנסות שלכם, תלושי משכורת, חשבון עובר ושב או כל מסמך שיכול להוכיח שחזרתם למסלול הנכון. לאחר שמתקבלים כל המסמכים, החברות מחליטות אם לאשר את ההלוואה החוץ בנקאית או לא.

אילו סוגי חברות קיימות להלוואות חוץ בנקאיות

חברות המציעות הלוואות חוץ בנקאיות מתחלקות לסוגים שונים. יש חברות שאינן מבצעות בדיקות קפדניות של נתונים כמו חשבון הבנק או הכנסות, כל עוד על שמו של הלקוח רשום נכס. עם זאת, הריביות שמציעות החברות האלה הן מן הגבוהות ויכולות להגיע גם ל-20 אחוז.

ישנן חברות המציעות ריביות נמוכות יותר (אם כי הן עדיין נחשבות לריביות באחוז גבוה בהשוואה לבנק ויכולות להגיע ל-13 אחוז), אך הן בודקות בקפדנות רבה יותר את היכולת שלכם להחזיר את המשכנתא.

ולבסוף, קיימת קבוצה שלישית של חברות חוץ בנקאיות, שהן האופציה הטובה ביותר ללקוח מבחינת התנאים שהן מציעות, שכן אחוז הריביות עבור המשכנתא הוא כ-10 אחוזים. עם זאת, חברות אלה בודקות לעומק אם כדאי לכם להלוות את הכסף, בדומה לבנק. הן רוצות להיות סמוכות ובטוחות שתוכלו להחזיר את הכסף.

מעבר לעלויות של הריביות, כדאי להיות מודעים לעלויות נוספות שבהן תצטרכו לעמוד כאשר לוקחים משכנתא חוץ בנקאית. לצורך העניין, קיימות עליות פתיחות תיק: שכר טרחה של עורך דין המלווה אתכם מבחינה משפטית, רישום משכונים, רישום בטאבו ושאר טיפולים. העלויות הכוללות עשויות להסתכם בסכום שנע בין 20 ל-25 אלף שקלים בנוסף להלוואה.

סוגי החברות השונות מתאימות למצבו של הלקוח. כך, פושטי רגל ואלה שיש להם הגבלה בחשבון יעאלצו להיעזר בחברות המציעות ריביות גבוהות, בעוד אנשים שאין להם הגבלה כלשהי בחשבון וזקוקים להלוואה מיידית למטרה נקודתית, יוכלו ליהנות מהלוואה בתנאים טובים בריביות נמוכות.

איך אתם מתכוונים להחזיר את הכסף?

זוהי השאלה הראשונה שישאלו אתכם בכל מקום – בבנק וגם בפגישה עם נציג של חברה חוץ בנקאית. כשלוקחים הלוואה חוץ בנקאית, ניתן להחזיר את הכסף בשלוש דרכים. הדרך הראשונה היא למחזר את המשכנתא לבנק עם תום ההלוואה. האפשרות השנייה לבקש להאריך את המשכנתא החוץ בנקאית, ואילו האפשרות השלישית היא למכור את הנכס הקיים ברשותכם ובכך להחזיר את המשכנתא.

מניסיון העבודה רב השנים שלי אני יודע שכדאי להמתין במשך כשנתיים, להשתקם כלכלית, ולאחר מכן להעביר את המשכנתא שלקחתם אל הבנק.

מרטין בוקסדורף- 0508116397 או maratbok@gmail.com

צרו איתנו קשר עוד היום

פוסטים אחרונים בבלוג