משכנתא למסורבים

מעל 90% הצלחה עם מסורבים

הבנק מסרב לאשר לכם משכנתא? הגעתם למקום הנכון בדיוק. שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני משיג משכנתאות, לאנשים שהבנק סירב לאשר להם.

מי אני?

כאמור, שמי מרטין ואני משיג משכנתאות לאנשים שהבנק מסרב להם. עבדתי בשלושת הבנקים הגדולים למשכנתאות בישראל, במשך כמעט 10 שנים. צברתי את כל הניסיון הנדרש ואת הקשרים שצריך. החדשות הטובות הן, שאני כבר טיפלתי במאות רבות של משכנתאות למסורבים ואשמח להילחם בשבילכם מול הבנקים.

הבנק סירב למשכנתא? זה עדיין לא הסוף

הרבה פעמים אני נתקל באנשים שהבנק סירב להם לאשר להם משכנתא והם פשוט נשברים. במיוחד, האנשים שנמצאים בבנק הזה הרבה זמן. אבל האמת היא שזה לא באמת נכון. זה שבנק כל שהוא סירב לאשר משכנתא, זה ממש לא אומר שהבנקים האחרים יגיעו לאותה תוצאה.

עם קצת עבודת הכנה מתאימה, ניתן לקחת את הסירוב הזה בבנק ולהוציא ממנו את המיטב. לעשות שיעורי בית ולהגיע לבנקים אחרים כאשר אנחנו מוכנים הרבה יותר והסיכוי שלנו לקבל משכנתא- הוא גבוה יותר.

להבין היטב מה הבעיה

לפני שממשיכים הלאה אנחנו צריכים להבין מה הבעיה, אם אתם כבר יודעים את הבעיה- אנא ספרו לי על כך ויחד נחליט איך להתקדם מכאן. אם אתם לא יודעים למה הבנק סירב לאשר את המשכנתא- אני ממליץ בחום גדול לשאול את הבנקאי שהגיש את הבקשה, כדי לנסות להבין ממנו מה הבעיה. נכון שהבנקאים לא תמיד רוצים להגיד מה הבעיה ולא נעים להם, אבל אנחנו צריכים את המידע.

להזמין דוח נתוני אשראי:

כלי מאוד חשוב בהתמודדות עם סירובי משכנתא בבנקים זה דוח נתוני אשראי. אם אתם זוכרים מה זה BDI אז בתחילת 2019 יצא כלי חדש של בנק ישראל, כאשר היתרון הגדול מאוד זה שהכלי הזה הוא בחינם וניתן להזמנה מאוד פשוטה בטלפון.

המטרה שלי הכלי הזה היא לתת לנו את כל התמונה הפיננסית המלאה של השנים האחרונות. ברגע שיש לנו את הדוח- ניתן בקלות רבה יותר להבין האם ניתן לקבל משכנתא ומה צריך לעשות כדי לקבל משכנתא.

איך הדברים עובדים?

למעשה זה מאוד פשוט. אני אבקש מכם את הניירת הרלוונטית שאני צריך לצורך בקשת המשכנתא. מכאן אני יוצא אל הבנקים כדי לנצל את הידע והקשרים שלי מול המערכת ולהשיג משכנתא. לכם אין כל כך קשר לתהליך הזה, מה שכן אני אצטרך מכם זה בעיקר הרבה סבלנות ונכונות לעזור עם הניירת הרלוונטית. ויש אפשרות שנזדקק להרבה ניירת רלוונטית.

כמה זמן זה לוקח?

בדרך כלל שבעה ימים, אבל כמובן שהדבר תלוי הרבה בנכונות שלכם לעזור לי להביא את הניירת הרלוונטית. הנקודה היא כזו: אני לא רוצה להגיש בקשות משכנתא, עד שאני לא אדע בוודאות שזה יצליח. לכן אני קודם כל בודק מול אנשי הקשר שלי בבנקים כדי לקבל תגובה. ברגע שאני מקבל תשובה חיובית- רק אז אני מגיש את הבקשות. המטרה היא כמובן לא לגרום נזק, אלא לעשות רק דברים שיעילו לכם.

תשלום עבור השירותים:

חשוב לי לציין מראש, אין שום תשלומים מראש ואין מקדמות ואין פתיחות תיק. הכול משולם לפי הצלחה נטו

צרו איתנו קשר עוד היום

פוסטים אחרונים בבלוג